GYMGROSSISTEN, MUCHAS GRACIAS

Allmänt / Permalink / 0
Tomten kom tidigt i år, hela fyra dagar för tidigt. But I won't complain.. Två stora lådor smockade med massa roliga produkter! Kul! Så taggad på att prova allt.. 
 
(null)
 
Barebells, vad skulle jag gjort utan dessa godiingar? Denna gången kom favoriten, Cashew caramel, hallelujah! 
(null)
 
Och Nocco... Mamma mia! Flaket från förra leveransen med Nocco skumtomte tog precis slut så detta kom verkligen lägligt! 
 
(null)
 
Proteinpulver från Star Nutrition, ska vara speciellt för kvinnor. Detta är något jag faktiskt aldrig riktigt kört med, proteinpulver då. Jag har klarat mig bra utan. Däremot kan jag tänka mig att detta kommer underlätta en hel del för mig efter träningspassen. Oftast äter jag inte på 1,5 - 2 timmar efter passet. Detta på grund av tiden i bilen, dusch, matlagning. Det är ju egentligen jätte viktigt att äta direkt efter träningen för att kroppen ska återämta sig snabbare men jag har aldrig lyckats fått in det. Men kan tänka mig att just proteinpulvret kommer komma till väl användning under dessa tillfällena. Bara blanda på gymmet efter passet och dricka i bilen påvägen hem, i lugn och ro. 
 
(null)
 
Protein panncake mix! Två olika sorter, exciting! Ena av chokladsmak och den andra vanlig. Fick även en sockerfri maplesyrup till, spännande! Har faktiskt varit på jakt efter en sockerfri variant till lillebrorsan som har diabetes, perfekt! Detta kommer jag ta med till julaftonsfrukosten så kan jag och brorsan smaska i oss utan ångest. 
En stor burk jordnötssmör kom även i leveransen, mums! Super bra. Perfekt i gröten med en skivad banan. 
 
Jag kommer uppdaterar er efter hand när jag provat de olika produkterna! Hold on! 
Till top