TILLBACKABLICK, GOTT NYTT ÅR!

Allmänt, Fitness, Foodie / Be fit, Fitness, Hälsa, Livet, nyår, nyårsafton, nyårslöfte / Permalink / 1
Ett år har gått och mycket har hänt. Jag är uppväxt med att skriva nyårsbrev och det är något jag fortsatt med. Jag började på mitt brev redan i början på veckan för att verkligen få med det viktiga. 
Det är såå roligt att se tillbaka på breven man skrev året innan och se hur man utvecklats.
Har man nått sina mål? Följde man sitt nyårslöfte? 
 
Detta var nog enda gången jag kunde skriva att jag faktiskt nådde mina mål och därmed höll mitt nyårslöfte. Jag ville tappa 10 kg. Det har jag gjort, big time. Det känns fantastiskt. Som en bonus har jag t.o.m. funnit en balans i det hela. 
 
(null)
 
Här är jag, det skiljer cirka tre månader mellan dessa bilderna. Här hade jag tappat ungefär tolv kilo.
Hur gick det till då, egentligen?
 
(null)
 
Genom en varierad träning. Träning som man mår bra av och framförallt tycker är kul! För min del, Zumba, bodypump, bodyvive och cardio. 
 
(null)
 
En kost som man mår bra av. Lev inte på en diet, gör det till din livsstil. Din kropp är unik, testa dig fram! Min kropp mår bäst på en lågkolhydratskost. Detta lever jag efter under veckorna. Strikt. Inget fusk.
 
(null)
 
Men glöm för guds skull inte bort att njuta på helgen! För mig har det fungerat mycket bra att unna sig och njuta ordentligt på helgen. Då har jag ätit exakt vad jag vill. Utan ångest som förr kunde uppstå. 
 
(null)
 
Jag har även lärt mig vikten av vilodagar. Det behöver kroppen! 
 
(null)
 
Genom dessa fyra stegen har jag tagit mig dit jag är idag! Frisk, pigg, välmående, en glad själ och förbaskat snabba fötter!
 
(null)
 
Nu lämnar jag gamla Emilia kvar i 2017 och stegar in i 2018 med nya mål och en starkare, hälsosammare kropp!
 
(null)
 
(null)

GOTT NYTT ÅR UNDERBARA LÄSARE 💥💫✨⭐️🥂


#1 - - Carlos:

Ingen är så bra som du min fina vän!❤️

Till top