CATCH THE MOMENT

Allmänt, Fitness, Foodie / Be fit, Fitness, Frukost, Hälsa, Höst, Livet, Smootie / Permalink / 1
 
 
Goooodmorgon! 
Idag vaknade jag utvilad första gången på mycket länge. Så skönt! Därför tog jag på mig morgonrocken, satte på härlig musik och gick ut i köket. Jag plockade fram alla möjliga ingredienser och slängde ihop ett gott bröd till frukost. Givetvis gjort på mandelmjöl. Det är galet så bortskämd man kan bli med godsaker om man bara lär sig att göra dem nyttiga. Härligt är det! Till frallorna gjorde jag en blåbärssmoothie. Det måste jag bara tillägga, helt sjukt så van ens smaklökar blir efter vad man brukar stoppa i sig. Jag dricker ju vanligtvis spenatsmoothies och andra gröna smoothies. Och idag när jag väl gjorde en lite sötare smoothie på blåbär blev jag rejält chockad. GALET SÖTT. Det var nästan för sött. Och då använder jag alltså inga sötningsmedel utan endast blåbär, banan och vatten. Nepp, more greens for me.. 
 
 
#1 - - Anonym:

Så härligt det ser ut! 😀 / therese från jobbet

Till top