HELGEN

Allmänt / Permalink / 0
Godmorgon alla pinglor som läser! Hur har eran helg varit? Min har faktiskt varit ganska bra trots jobb och en massiv träningsvärk.. 

I fredags hade jag och sambon en matlagningsdejt som jag så prydligt skrev om sist. Vi hade haft ett sjukt sug efter hemmagjorda köttbullar, potatismos och kantarellsås så det fick det bli. Givetvis till ett gott glas vin. Mums!

(null)

I lördags jobbade jag i princip hela dagen. När jag kom hem var jag ganska trött så jag la mig på soffan och kollade hela tre(?!) filmer av twilight. De sändes på tvn, det är alltså inga personliga favoriter haha.. Jag lovade ju min kropp en vilodag under lördagen så det blev det. Jag vilade som sjutton när jag väl kom hem. Tror jag somnade vid 19 till och med..

(null)

Idag då, söndag! Jag startade min morgon i sambons stora morgonrock, satte på kaffet och tände ljus. Tog fram litteraturen från vår nuvarande kurs och satte gång med läsningen. Formalisering kontra funktionalisering. Alla dessa ord och deras innebörd... Som kola i huvudet!  (null)
(null)
(null)

Nu ska jag väcka sambon. Det blir såklart den traditionella söndagsfrukosten! Sedan åker vi till gymmet för ett pass spinning innan det är dags för jobb! 
(null)


Till top