IF YOU DO WHAT YOU ALWAYS DID, YOU WILL GET WHATS YOU ALWAYS GOT

Allmänt / Be fit, Fitness, Hälsa, Livet, Nocco, fitspo / Permalink / 0
Söndag och sista passet på veckan. Igår var det som sagt vilodag - vilket min kropp verkligen behövde. Men idag var det dags återigen och jag kände att jag hade massa energi sparat sen igår. Ärligt talat har jag tyckt det varit väldigt tråkiga pass denna vecka med tanke på volymen av spinning. Men man måste ge nya saker en chans. Och idag, idag kändes det faktiskt helt okej! Jag börjar hitta tekniken och förstå grejen med spinning. OBS! Det går fortfarande inte att jämföra med glädjen under ett danspass men det är helt klart ett ok kompliment till konditionsträningen. Plus att jag besparar mina stackars leder smärta och förslitningarna som uppstått. 
 
(null)
Testade idag träningskläderna som kom från förra leveransen. 
 
(null)
Givet att noccon är med på laddade pass!
(null)
Det var minst sagt en kylig dag idag. Is på rutorna❄️
Till top