TORSDAG

Allmänt, Fitness, Foodie, Inredning / be fit, fit, fitness, frukost, kaffe, livet / Permalink / 1
(null)

Godmorgon darlings! Idag är det en sådan morgon. En sådan morgon när det luktar kaffe i hels lägenheten och Winnerbäcks ljuva stämma strömmar ur från mina högtalare. Kan det bli mer harmoniskt?

Äntligen har jag fyllt på mina glasburkar med kokos, chia och osaltade nötter. Detta är precis vad min kropp behöver på morgonen.
På bilden här nere kan ni se vilken kvarg jag alltid använder, Lindahls yoghurt kvarg naturell. Detta är den absolut nyttigaste kvargen på marknaden. Den innehåller minst socker, kolhydrater och mest protein. Jag brukar även toppa med en msk propud choklad. 
(null)

Självklart färska jordgubbar och blåbär. Så gott och fräscht. 
(null)


#1 - - Angelica Wåhlin:

Så mysig morgon!

Till top