LONG TIME NO SEE

Allmänt, Fitness, Foodie / Permalink / 0
Hej babes! 

Vet ni vad? Jag är i en fruktansvärd svacka. Min motivation är just nu i botten och jag bara fryser hela tiden. Jag är inte sjuk, knappast. Jag är just nu bara lat och uppskattar mer en kväll i sängen än på gymmet.
I måndags började jag med ett nytt träningsschema - mer om detta i ett annat inlägg! Men tanken slog mig att det kanske har något med saken att göra. Att känna sig ny i något kan verkligen göra att man tappar glöden. Men det får vara okej. Just nu.
(null)

Det viktigaste är ju vad man gör åt tiden när motivationen är borta. Hänga på soffan eller ta sig i kragen och ändå kämpa för det man drömmer om?
Givetvis gör jag det sistnämnda. Men jag ska säga att det tar emot. Det är hårt, trist och jag gör allt utan den där gnistan. Varför jag inte bara tar ett uppehåll beror på att jag VET hur mycket slit det ligger bakom min nuvarande form, och ett uppehåll hade gett mig ännu mer att jobba för. Och vem vill starta på ruta noll om man tagit sig mer än halvvägs? Inte jag iallafall.
Förhoppningsvis kommer detta snart att vända tillbaka igen - it always do. Det gäller bara att hänga kvar! 

(null)

Hejsvejs!
Till top