NORDIC WELLNESS

Allmänt, Fitness, Foodie / Nocco, barebell, barebells, fitness, fitnesslifestyle, healthy, livet, nordicwellness, nw, träning / Permalink / 0
Ääääntligen!! Första passet gjort och jag känner mig strålande! Körde ett ganska simpelt pass idag, endast cardio. För en hållbar utveckling måste man starta långsamt and that’s what I did. Till det viktiga så kändes det bra i kroppen. En trygg grund att gå vidare på.
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Idag fick jag även tillfälle att prova lite av kläderna jag fick från Myprotein - super snygga och jätte sköna! Kände mig fräsch. Träningskläder som sitter bra är ju A och O. 
 
(null)
 
Efter passet tog jag en lååång dusch, hängde en stund i bastun med hårinpackning. Skönt att bara vara en stund. 
Hoppade sedan i sköna kläder och körde hem. 
Älskar att träna på förmiddagen. Man får så mycket energi!
Till top