INFLUENSAN GOT ME BIG TIME

Allmänt / Permalink / 0
Hej hej och hemskt mycket hej! Hur är det? Är det bra? Jag mår nu myyyycket bättre, och då kanske nu tänker " vadå bättre? Har du varit sjuk?". Och det förstår jag ni undrar eftersom jag inte bloggat på flera veckor pga skitsjuk. 😂 Skämt och sido! Men jag har verkligen varit superdålig! Sängliggande i över en vecka. Influensa B. Men nu är jag påväg tillbaka till de levande livet igen. Det känns fantastiskt! Dock kom denna sjukdom fruktansvärt olämpligt då jag har min VFU just nu och behöver verkligen briljera. Har även en efterlängtad träningsweekend på G i helgen. Det känns just nu sådär, är inte alls igång med träningen eller ens redo för fysisk ansträngning ännu. Men vi får göra det bästa utav det! 
(null)
Jag och föräldrarnas stora vakthund som motvilligt gosar lite i stora fåtöljen. Han är lite otäck, men ibland söt.
Till top