LAST DAY

Allmänt, Fitness, Foodie / Permalink / 0
Löpskola, frukostbuffé, föreläsning, Zumba, Bodybalance och brunch. Detta sammanfattar sista dagen på Örenäs. Härligt. Har varit en fantastisk helg med otroliga kvinnor. Massa skratt, svett och god mat. Nu är jag väldigt mör i kroppen och jag kan riktigt känna hur sjuk min träningsvärk kommer vara imorgon! Tjoho!😂
 
 Så vackert! (null)
Enorma salar.
(null)
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
Alla härliga tjejer❣️
(null)
 
(null)
 
Ätit så grymt mycket frukt och bär denna helgen. Såååå så gott! Man blir så bortskämd när personalen dukat fram stora bord med sånt här mellan passen🍉🍓
 
(null)
 
Sista måltiden, brunch..
 
(null)
 
(null)
 
Fick tillfälle att äta vinkokta musslor. Men wow. Dra mig baklänges! Nu måste jag bara lära mig hur man gör..😁🙏
Ett aningen flummigare inlägg med allt mellan himmel och jord. Men så är det ibland! Har så mycket tankar och funderingar efter denna helgen, kommer mer "renodlat" och strukturerat om detta i ett senare inlägg när jag hunnit landa lite i det. 
Till top