ALLT MELLAN HIMMEL OCH JORD

Allmänt, Fitness, Foodie / Permalink / 1
Åh vilken dag jag har haft! 
Hade i princip den bästa starten på dagen man kunde få. Jag och sambon åt en härlig frukost tillsammans. Äggröra och bacon. Efter det stack vi tillsammans till gymmet och tränade. Hur härligt låter inte det då? Efter det har vi storhandlat inför morgondagens nyårsfest! 
Innan morgondagens firande kan börja återstår årets sista träningspass. Dagen i ära blir det ett eventpass med 75 minuters zumba, detta med mamma och flickorna från vårat träningsgäng. Underbart att dansa in nyårsafton på detta vis! Morgondagens pass kommer att vara väldigt "nyårs inspirerat" så vi får se vad fröken Ståhl hittar i garderoben.. Haha.. 
 
Förresten!!
Imorgon kommer det ut ett ganska laddat inlägg till er. Ett inlägg jag funderat länge på att skriva men helt enkelt inte känt mig redo för att öppna upp mig så pass mycket. Men imorgon är det nyårsafton och det känns rätt helt enkelt! Så glöm för guds skull inte att kika in här under morgondagen! Och gör ni inte det så önskar jag er ett gott nytt år redan nu! 
 
 

#1 - - Lars:

Ja du den starten var smarrig. Oj vad nyfiken jag blir om vad ditt nästa Blogg inlägg ska handla om. Ok men iallafall Gott nytt åt på dig du härligt positiva tjej

Till top