BE PROUD OF YOURSELF

Allmänt, Fitness, Foodie / Be fit, Fitness, Hälsa, Livet, Nocco, fitspo, nordicwellness / Permalink / 0
 
 
Efter min himmelska frukost hade jag så mycket energi att jag inte kunde bärga mig för att åka till gymmet. Preppade med Amino och tog med mig en shake till efter träningen. 
 
 
(null)

Idag körde jag Cardio och styrketräning. Phue... Så svettigt.. Men skönt!
 
(null)


Är stolt över mig själv efter denna vecka. Fan vad jag har kämpat! Som en riktig krigare. Det är viktigt att vara stolt över sig själv, över hur man presterat men också över vem man är. Och jag ÄR stolt över mig själv. Det är en skön känsla. Så idag klappar jag mig själv på axeln, och alla "super svenskar" får helt enkelt titta bort, för i detta samhället är man konstig om man gör så, klappar sig på axeln och känner sig bra. Men sen är jag inte precis en individ som gillar att hålla mig innanför ramarna, nej. Man ska vara sig själv och göra det som man själv brinner för och tycker. So go out there and be yourself, and be proud. 
Till top