DAYS WITH HER

Allmänt, Fitness, Foodie / advent, fitness, food, healthy, jul, lifestyle, livet, livet / Permalink / 0
(null)

(null)

(null)

Lunch, fika & julhandel med henne. Bättre kan det inte bli. 

Jag har alltid, enda sen jag varit liten, älskat mat. Sötsaker har aldrig varit min "last". Det svåraste för mig är alltså inte att avstå från det, utan det är snarare maten som varit jobbigast. Pasta, pommes, bröd, pizza... Fyra livsmedel som gör mig knäsvag. Jag ääääälskar dessa fantastic four. Tyvärr är det också dessa produkter som jag i min livsstil måste utesluta för att nå dem resultaten som jag satt för mig själv. Det betyder inte att jag inte äter det alls, för det gör jag - tro mig. Under helgerna äter jag så att det står härliga till! Det gäller bara att finna balansen i livet mellan dessa godsaker. Att äta ute under veckorna kan vara ett dilemma för alla oss som kämpar för ett hälsosammare liv. Men det behöver inte vara så svårt. Jag brukar beställa det jag är sugen på, ber dem ta bort tex pommes/pastan och lägger till extra sallad. Detta är ju dock väldigt individuellt beroende på vilken livsstil du lever efter samt vad din kropp mår bra av - det är trots allt det som är det viktigaste. 
Till top