JULFIRANDE NUMMER ETT

Allmänt, Fitness, Foodie, Inredning / Livet, advent, famiolj, jul / Permalink / 0
Som rubriken lyder. Igår var det dags för det första julfirandet - med bästa vännen. Vi hade julklappsöppning vid granen medans julmusiken spelades på högtalaren. Det blev många skratt av oväntade julklappar, men också fantastiska julklappar som gick rakt in i hjärtat. Carlos hade lagt ner massor av tid och energi på både julklapp och överraskningar denna kväll. 
(null)
 
(null)
 
Detta fick jag! Super fina vinglas som jag länge haft ögonen på, en jättefin vas och en glasburk med handskrivna lappar med visdomsord. Ääääääälskar när det ligger så mycket tankar och kärlek bakom presenter. Det verkligen värmer <3 
 
(null)
 
Givetvis var vi ju tvungna att inviga glasen, smakade fantastiskt bra! 
 
(null)
 
Hur vacker är hon inte? De ögonen alltså.. 
 
(null)
 
Matlagning, pasta såklart. Paradrätten med kantarell och cognac. Mums! Denna varianten på färsk blomkålspasta! Smakade suveränt! 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Lägg märke till att hon sitter på golvet och äter, det gör hon jämt. Knepig människa det där. Men jag älskar henne ändå. 
 
Innan matlagningen överraskade Carlos mig med en tripp till mitt gamla hem, herrevadskloster och slott. Väl där dukade hon upp ostbricka och alkoholfritt bubbel på en filt framför sjön. Vilken vän man har va? Jag är så tacksam! <3 
Till top