WAKE UP AND KICK ASS

Allmänt, Fitness, Foodie / Be fit, Fitness, Frukost, Hälsa, Livet, Nocco / Permalink / 0
Godmorning guys! Har ni haft en bra helg? 
Min helg har varit bra, har gjort exakt vad jag skulle göra. Fyllt på kroppen med kolhydrater och vilat kroppen, är nu mer redo än någonsin för att kötta på gymmet. 
 
(null)
 
Jag startade min måndagsmorgon i sängen med en skål granola och kvarg, självklart med en Nocco skumtomte - snart jul! 
 
(null)
 
Begav mig sedan till mitt älskade Nordic Wellness för Cardio. 
 
(null)
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Blev ett mycket bra pass och denna gången hade jag mer energi än vad jag förra veckan. Det är sååå viktigt att känna efter vad ens kropp behöver, att arbeta MED kroppen och inte MOT den. Går inte att bara köra på och bryta ner sig. Inte för en långsiktig hälsosam livsstil. Och det är vad jag strävar efter. 
Jag är så förbaskat taggad på träningen nu för tiden. Jag njuter och tycker att det är roligt nu. Det är så att det kittlas i magen liksom. Förstår ni? 
Enligt vägningen förra veckan har jag nio kilo kvar tills jag nått mitt mål. Då har jag sammanlagt gått ner tjugo kilo. Hur sjukt är det då? Dock märkte jag att trots sjukdom och en sämre kost under nästan en månad INTE påverkat min vikt något märkbart. Vilket är skönt. Det visar bara att jag nått en stabil punkt, min kropp är i balans och mår bra av att väga som jag nu gör. Hade jag däremot hårdbantat och svält mig hade kroppen sugit åt sig allt och lagt på mig något rejält under denna period. Men så var inte fallet så hurra för mig! Känns fantastiskt. 
Men, ett mål är ett mål och jag tänker nå det målet. Deadline är augusti, då gifter sig brorsan och jag planerar att vara smoking hot i en snygg klänning den dagen. Så häng på! Follow my transformation. 
 
Till top