I’M BLESSED

Allmänt, Inredning / Permalink / 0
Alla fina presenter. Detta året önskade jag mig faktiskt inget speciellt. Till dem som frågat har jag sagt smycken för det är något jag verkligen behövde men annars har alla frilansat! Roligt!
(null)

Vackra örhängen jag kan använda till vardags. Tappade mina favisar för ett tag sedan och har verkligen inte hittat några nya som tilltalar mig, men det fixade Carlos alldeles utomordentligt! Kolla så fina!! Åh💞
(null)

Vita basicpärlor från mamma och pappa! Kommer passa jätte fint till sommaren när man fått färg 💞
(null)

Flaska vin 🥂
(null)

Den tredje och sista presenten från mamma och pappa var en bok. Något jag inte tror många känner till här på bloggen är att jag är vääääldigt svag för "Mandelmansgård". Följer deras serie fanatiskt och upplever eufori var gång introt trillar in. Skämt och sido! Men jag älskar verkligen deras levnadssätt och hade mer än gärna levt som Gustav & "Machi". 
(null)

Från Rasmus och Mimmi fick jag dessa två otroliga armband! Hur vackra? Roséfärgade. Så snygga! 💞
(null)

Från sambon fick ett sett träningskläder från Nike! Blir alltid så sugen på att dra till gymmet när man får nya träningskläder! Men denna outfit får ni se noggrannare imorgon. Då lovar jag att ta bättre bilder på det!💞
(null)


Till top