KOM IGEN, HÄNG PÅ! DET BLIR KUL!

Allmänt / Permalink / 0
Godmorgon, rise and shine! 
Denna morgon vaknade jag med ett lyckorus i hela kroppen. Tanken slog mig hur lyckligt lottad jag är, att jag lever som jag gör med mina studier, tiden som också ger mig så stora möjligheter för att nå mina mål, min drömkropp. 
Idag har vi inläsningsdag, vilket innebär att jag kommer gå igenom föreläsningarna vi har haft och se till att jag förstår innebörden. Litteraturen kommer läsas flitigt. 
Dagar som denna känner jag mig så fruktansvärt fri och lycklig. Jag får lägga upp min dag exakt som jag vill och bara jag kan påverka min dag - förstår ni min tanke? Jag hatar verkligen känslan av att vara "fast". Att vara tvungen att göra exakt samma sak vartenda dag, utan utveckling och frihet. Så det här med studier stimulerar verkligen mig och jag trodde aldrig någonsin att livet kunde bli såhär fint. 
 
Så, hur ska då en euforisk kvinna som mig fylla en dag som denna? 
  • Jag ska tillaga en stor och härlig frukost som ger mig eneregi. 
  • Njuta lite extra av en kopp kaffe i lugnet. 
  • Läsa litteraturen och gå igenom föreläsningarna.
  • Ta på mig lyxen och åka iväg på ett bodypump pass vid middagstid. 
  • Njuta av en lång härlig dusch följt av bastu. 
  • Äta en stor härlig lunch. 
Vad säger ni om en sådan dag va? Jag tycker den låter helt fantastisk! Ser fram emot att njuta av vartenda minut. 
Jag tänkte att ni skulle få hänga med på allt så denna dagen kommer jag vara extra generös med uppdatering här på plattformen! 
 
Sååå, vi ses till frukost darlings! 
 
 
Till top