THAIBOXNING

Allmänt, Fitness, Foodie / Permalink / 0
Som jag så fint uttryckte mig igår så handlar det om att vara flexibel för att få ihop veckans alla pass. Idag hade jag egentligen bokat bodyvive men fick ett härligt erbjudande att testa på thaiboxning med träningsgänget. Givetvis ville jag det! Det var första gången någonsin jag gjorde något pass i denna stilen och det var minst sagt en upplevelse. Herregud vilken tönt man känner sig som när man hoppar upp och ner och boxas i luften. Men när man väl finner sig i det och lär sig tekniken så blev det väldigt utmanande och jobbigt. Ett väldigt svettigt och brett pass! Absolut någonting jag skulle vilja fortsätta med - varierad träning!! 
  (null)

Jag kan redan känna hur träningsvärken smyger sig på i ryggen. G A L E T. Nu är det verkligen dubbelt upp. Spinningens träningsvärk sen igår sitter fortfarande kvar i benen och rumpan. Nu känner jag verkligen att jag, lever! 
 
(null)

Till top