VAD BEHÖVER DIN KROPP?

Allmänt, Fitness, Foodie / Permalink / 0
Det är en fråga man måste ställa sig då och då. Det går inte att följa en diet stenhårt alltid utan att variera sig - våra kroppar är levande och behöver olika saker vid olika tidpunkter. 

Just nu mår jag inte så bra fysiskt. Jag blir illamående under träningar, jag är trött, hängig och ur balans. Därför måste jag tillförse min kropp med lite extra boozt av fetter och kolhydrater. Helst av allt hade jag velat starta en cleansing nu efter julen men det är något som hade brutit ner min kropp fullständigt idag. 
Planen för min hälsa denna vecka är att ge den vad den behöver. Fiberrikt, fett, vitaminer och lite kolhydrater. Detta i kombination med träningen. Sen får vi se nästa vecka ifall min kropp är redo för en veckas detox. 

(null)
Här har ni min frukost denna morgon! Sportknäcke med makrill, kaffe och en liten ostbricka. Självklart med en ingefärsshot gjord av mamma!
(null)

Till top